Bike and Bed

PYTANIA OGÓLNE


1.  Do kogo skierowana jest ta strona?


Strona internetowa Bike&Bed skierowana jest do cyklistów, poszukujących inspiracji na ciekawą wycieczkę rowerową. Dzięki niniejszemu serwisowi można bezproblemowo odnaleźć trasę rowerową w danym regionie, oraz wyszukać atrakcje w jej pobliżu. W przypadku podróży wielodniowych strona oferuje również rozbudowaną przyjazną rowerzystom bazę noclegową wraz z możliwością rezerwacji.


2.  Czym jest sieć EuroVelo?

 

EuroVelo to rozpoczęty w 1995 roku projekt realizowany przez Europejską Federację Cyklistów. Celem projektu jest stworzenie europejskiej sieci długodystansowych szlaków rowerowych. W chwili obecnej można korzystać z 14 uruchomionych tras o długości ponad 35 000 km.


3.  Czy serwis Bike & Bed funkcjonuje również za granicą?

 

W chwili obecnej działalność strony obejmuje wyłącznie obszar Polski, prowadzimy jednak współpracę z zagranicznymi serwisami tego typu. Aby zaplanować podróż poza granicami naszego kraju proponujemy skontaktować się z jednym z naszych partnerów.


4.  Czy podane prze mnie dane są bezpieczne?

 

Dbamy o bezpieczeństwo danych, a prywatność użytkowników jest dla nas priorytetem. Wszelkie posiadane przez nas informacje o użytkownikach wykorzystywane są zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). Użytkownik cały czas ma wpływ na treść udostępnianych danych, oraz ma możliwość ich zmiany lub usunięcia.


5. Czy korzystanie z serwisu przez osoby oferujące miejsca noclegowe jest płatne?


Serwis Bike&Bed pobiera niewielkie opłaty za korzystanie z niego przez osobę udostępniającą miejsca noclegowe. W celu otrzymania cennika prosimy o kontakt pod adresem info@bikeandbed.pl. W przypadku skorzystania przez hotelarza z opcji "Oferta Specjalna" wysokość opłat ustalana jest indywidualnie.


6. Jakie korzyści może mi przynieść zarejestrowanie się na stronie?


Aktywność na stronie Bike&Bed to nie tylko promocja, ale i wymierne korzyści w postaci liczby odwiedzających gości. Rejestrując swoje miejsce noclegowe na niniejszej stronie internetowej zyskujesz dostęp do szerokiego grona tysięcy turystów rowerowych, z których każdy jest potencjalnym klientem Twojego miejsca noclegowego.


7. Jak mogę dodać mój obiekt do bazy?


Jeżeli uważasz, że Twoje miejsce noclegowe spełnia nasze kryteria (zakładka "Wymagania") i chcesz by znalazło się ono w naszej ofercie skontaktuj się z nami (informacje w zakładce "Kontakt"). Wyślemy do Ciebie naszego przedstawiciela.


8. Jakie wymagania muszę spełnić, by mój pensjonat mógł zostać dodany do bazy noclegowej?


Wymagania wobec obiektu noclegowego przedstawione są w zakładce "wymagania". Aby podjąć z nami współpracę i uzyskać certyfikat jakości Bike&Bed należy spełniać wszystkie kryteria z listy obowiązkowej oraz dwa wybrane z listy dodatkowej.


9. Jak mogę zdobyć certyfikat jakości Bike&Bed, i co on mi daje?


Certyfikat jakości otrzymują miejsca noclegowe spełniające niezbędne warunki komfortowej obsługi rowerzystów. Są one wymienione w zakładce "Wymagania". Jeżeli Twoje miejsce noclegowe spełnia powyższe kryteria skontaktuj się z nami. Uzyskany certyfikat będzie widoczny również na stronie internetowej, dodając dodatkowego prestiżu Twojemu miejscu noclegowemu, a dla rowerzystów będzie gwarancją najwyższej jakości obsługi. Otrzymasz również papierową wersję certyfikatu, który będziesz mógł umieścić w swoim obiekcie noclegowym.


10. W jaki sposób mogę się dowiedzieć, czy ktoś zarezerwował nocleg w moim pensjonacie za pomocą strony Bike&Bed?

 

Wszystkie dokonane rezerwacje możesz sprawdzić w swoim profilu w zakładce "Rezerwacje". Oprócz tego właściciel obiektu dostaje również na swój adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji przez klienta.


11. Czy muszę udostępnić w serwisie wszystkie miejsca noclegowe?


Gospodarz obiektu noclegowego sam decyduje ile miejsc udostępni w naszym serwisie. Większa ilość miejsc to jednak szansa na większy zysk, oraz szansa na goszczenie zorganizowanych wypraw rowerowych.


12. Co w sytuacji, gdy rowerzysta nie zjawi się w moim hotelu w umówionym terminie ?


W sytuacji odwołania rezerwacji cykliście przysługuje zwrot całości, lub części poniesionych kosztów (w zależności od terminu anulowania rezerwacji). W przypadku nie zjawienia się cyklisty w umówionym terminie i nie odwołania rezerwacji pobyt traktuje się jako odbyty, a hotelarz ma możliwość ściągnięcia od cyklisty należnej kwoty. Hotelarz może według uznania odstąpić od tej czynności.


13. Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem korzystania z niniejsze strony internetowej?


Regulamin korzystania z serwisu Bike&Bed dostępny jest w zakładce "Regulamin" lub poprzez poniższy link.

Regulamin.


14. Nie chcę już współpracować z Bike&Bed, jak mogę usunąć swój pensjonat z bazy?


W przypadku chęci rozwiązania umowy z Bike&Bed skontaktuj się z nami. Szczegółowe dane kontaktowe w zakładce "Kontakt".